mandag 28. februar 2011

brette kort

nå nærmer jeg meg 30.000 besøkende :) jippi!!!!! tusen takk til dere alle sammen som er innom og titter og en stor takk til alle dere som legger igjen hyggelige hilsner:
jeg vil da lage en BLOGG CANDY,som jeg håper dere vil være med på. Mer innfo kommer når jeg har passert de 30.000, Jeg vil da legge ut ett bilde av Candyen.



da har jeg prøvd meg på dette brettekortet, syns nok det var vel mye klipping av smådeler på dette,men gøy var det :)
deltar inne på wildorchidchallenge

5 kommentarer:

Randi Elisabeth sa...

Nydelig kort i lilla, me like;) her har du bretta litt ja. Gleder meg til blog candy;)

Pips sa...

Superfint kort du har lavet! Igen!! :o)

Lill S. sa...

Kjempefint kort, nydelige farger du har brukt:)
Ønsker deg en flott mandagskveld:)
klem Lill

Bente Årstad sa...

Lekkert kort igjen fra deg Inger. Herlige farger og et nydelig bilde:) Gleder meg til blogg candyen:)

Pauline sa...

Kjempefint kort, er enig i at det er endel bretting og "dill", men de blir nå fine til slutt! ;-)

Ha en fin uke! :-)