fredag 27. juni 2008

kit treff hos brits verden




torsdag 26 juni var vi 10 damer som møtte opp nede i butikken hos Brit verden:) vi fikk utdelt 2 kit hver,jeg hadde valgt meg bruntoner. Jeg ville å lage 3 LOèr ut av disse kitene. Utgangspunktet for hver LO var "sommerskolen" inne på minneriket.de har lagt ut forskjellige oppgaver så jeg hev meg på 3 av disse da. jeg valgte å lage 1 LO med knapper, 1 LO om vinter og 1 LO i chabby chic stil.


dette var en kveld fullt av latter og insperasjonsglede og flott scrappetreff sammen med noen flotte damer/jenter:):)


gleder meg til neste treff,jeg:)

2 kommentarer:

Elisabeth Helland sa...

ohlala, her er det så mye fint at jeg omtrent kjenner at jeg får vann i munnen, eller kanskje man heller skal si, scappelysten bare øser på etter å ha sett rundt i bloggen her hos deg.....ha ei herlig helg...

Tuppene sa...

Så fine LO'er- og fargene er jo bare til å dåne av! Ha en flott søndag videre!:)