torsdag 13. november 2008

SCRAPPELIGAEN ER I GANG



ja nå har jammen meg ligaen og startet og jeg deltar der og hehehehe.
første oppgave var ei skisse med ett bilde:


her er mitt bidrag:tusen takk for alle stemmene jeg slik at jeg fikk 1 plass i min gruppe.stor klem til dere alle sammen:)
oppg 2 denne uka var det min oppgave som skulle scrappes:)

tusen takk for alle stemmene jeg har fått.jeg vant denne omgangen og!!!!!jippi!!!!!




oppg 3 var.Scrap en lo i en annen form en firkantet, den kan være rund, scalloped hjerte etc. Vil gjerne se bruk av maling på lo og det er lov å montere den på en nøytral 12x12 ark.




her er mitt bidrag.tusen takk for alle stemmene:)






oppg 4 var og en skisse,jeg laget nok en LO av Anja og Erik på ferie i Eypt:)tusen takk til alle dere som stemmte på meg





oppg 5 kommer her: tusen takk for alle stemmene jeg har fått denne gangen og.det holdt til nok en seier.tuuuuusen takk:):)




oppgave 6 var å lage en LO i vintage stil.jeg fikk flest stemmer (så vidt) he he. så tusen takk til dere alle sammen:)

4 kommentarer:

Wenche sa...

Gratulerer med seiern. Flott Lo du har laget.

Carina sa...

Gratulerer så mye med seieren :)
Kjempe flott LOmed mange lekre detaljer.
Ha en flott helg :)

Cathrine sa...

så herlige farger her! nydelig oppsett også, likte særlig godt den hvite biten på sida, med kul søm.. den hvite biten der balanserte alt det andre så flott!

Kicki sa...

Grattis till vinsten!
Helt UNDERBARA layouter!! :-)