torsdag 7. oktober 2010

treffplan for november og desember

heisann nå er det klart for 2 nye mnd med treff.
Som alltid er der plass til 6 stk så det er førsemann til mølla som gjelder.
Vis der er stor pågang så kan jeg sette opp ekstra treff .
Treffene koster som vanligt 50.- der inkl brus, kaffe,snop og knask.
Dørene åpnes kl 1700 og så avslutter vi rundt kl 2300.
påmeldig skjer her, på mail ingsyn-s@online.mo. mobil 97581856 eller at du stikker oppom i SCRAPPEDILLÅ.

Jeg har endel tilbud i SCRAPPEDILLÅ nå for tiden.

Jeg har begynt å være vikar på Husabø barneskule så det kan være lurt å sende en mail eller meld før du kommer for å være på den sikre siden at jeg er hjemme:) Er jeg ikke hjemme når du hadde tenkt å komme så avtaler vi bare når det passer for oss begge to :)

oktobertreff
mandag 11 fullt
onsdag 20 
fullt
mandag 25 fullt

treffdatoene for NOVEMBER
mandag 1.11 fullt
mandag 8.11 fullt
onsdag 17.11 fullt
mandag 22.11fullt
 mandag 29.11 fullt

treffdatoer for DESEMBER
  onsdag 8,12 fullt
 mandag 13,12 fullt
 mandag 20,12 fullt

Ingen kommentarer: