tirsdag 9. november 2010

scraphuagen stafett

oppg 3 var som følger:  Hva du vil lage er opp til deg. LO, kort eller andre altered prosjekter.
Så lenge du bruker minst 4 mønsterark eller kartonger, det er selvfølgelig lov til å kombinere. Og minst 3 forskjellige blonder og eller bånd. scraphaugen og på forumet scraphaugen kan du se alle de flotte bidragene:)
jeg har brukt blonde under bilder og på venstre side av bildet+ ei sløyfe. blonden er ikke så lett å se men den er der he he he :) ellers så har jeg brukt nok av ark,tror jeg telte 6 lag

5 kommentarer:

pia iris sa...

denne var kjempefin, og de uglene var digge, hvor er de kjøpt?
klem pia

Turid sa...

Skikkelig stilig Inger! Takk for titten i bloggen din igjen.
Hilsen Turid :)

Hege-Annie Simonsen sa...

Ååh, så fin en LO! :)) Herlig!! Flott bilde!! Og takk for kommentaren i min blogg!! Myyye lekkert å se på her inne i din blogg! ha ei fortsatt fin uke - snart helg igjen, jo!! :D
Klem

Veronica sa...

Hej!
Å vilken härlig bild..
Ha en bra dag.

inger synnøve sa...

tusen takk for hyggelige tilbakemld.
Pia. jeg har fått den punchen av en venninne,hun har kjøpt den i USA.jeg vet ikke hvem som har produsert den ,men jeg skal prøve å finne d ut:)