mandag 24. januar 2011

nyheter har ankommet SCRAPPEDILLÅ






Jeg har fått inn masse fint. Punsher ifra X-cut de koster ifra 60.- og opp til 249.- det er nydelige border og enkel blomster+ alfabet til å kutte i maskiner med :)har fått inn mange flotte nye puncher og mange nydelige mønsterark+ kartonger :) de store maskinene kan du lage kanter som er bene og opptil 6" i sirkel,punshen har en magnet som du snur arket slik at du får fine sirkler uten å skli :)
 så har jeg fått inn noen nydelige clearstamps ifra Country Companions.104.-
 Metall ifra Kort og godt :)swirler 24.-
 6x6 mønsterark  bøker 60.-
flotte mønsterark til kun 8.-(papermania)
sløyfepakker i rosa og lyseblå i fra papermania 26.-

4 kommentarer:

Anette sa...

Mye fint!! Måtte jo bare handle litt ;)
Har en utfordring til deg i bloggen min - håper du tar den!!!
-klem-

Anette sa...

God morgen.
Jeg har nå gitt deg en ny utfordring....

inger synnøve sa...

jeg tar den :)

Anette sa...

Nå har jeg oppdatert "Kjære Ingrid og Inger"-innlegget. Det ble tre kortutfordringer til deg i tillegg. Du trenger ikke å ta alle tre om du ikke vil :)
Men noe må du finne på i helga....