søndag 13. februar 2011

enda mer nytt til SCRAPPEDILLÅ




har ramlet inn over dørstokken idag :)
har fått inn:
hele serien av MME: good day
lunch 2
+ alt av pynt og tilbehør som er tiltenkt denne serien
hele serien av STELLA AND ROSE
her har jeg og fått inn alt av tilbehør.
hele serien ifra PRIMA:
celebrate with Janck and Jill
sparkling Spring
mouling Rouge
botanical
her har jeg og fått alt du kan tenke deg til å bruke på LO og kort
ellers så har jeg fått inn masse swirler og blomster++++++++
velkommen skal dere være i SCRAPPEDILLÅ.
Det jeg har fått inn av pynt/blomster/bling/swirl: det har jeg kun fått inn ca 3 av hver,så her er det førstemann til mølla som gjelder:)

alt av metallpynt ifra KORT OG GODT  er der 50% avslag på :)
venter inn mye spennende ifra SNELLI NELLIEN :)

3 kommentarer:

Anette sa...

Ser eg må ta me massse penga i mårå......

inger synnøve sa...

ja,der he komt massssse flott :)

anita sa...

e du heima på dagen i mårå?