mandag 7. mars 2011

to kort i gult og grønt

alt jeg har brukt kan du få kjøpt her hos meg i SCRAPPEDILLÅ :)
deltar inne på  promarkerchallenge med denne jenta :)
0g inne på cardmakinmamas. der var å lage noe grønt
og inne hos fairyknoll der det var vårlig som var oppgaven :)
og inne hos iftheshoefitsscrapit der noe gult/vårlig var oppg.
og inne hos sketchycolors der oppg var en skisse :)
og inne hos cardcupids der alt er lov
og inne hos .alyssundaychallenge der alt var tillatt
husk BLOGG-CANDYEN MIN som du finnr her

16 kommentarer:

Line sa...

Flotte kort, litt røffe selv med blomster.

Randi Elisabeth sa...

Åååå drit kule kort inger Synnøve, digger de altså:)

coops sa...

stunning card inger.i love this sassy image and your colours and details are wonderful.
thanks for joining us this week at PFP :D

xx coops xx

pia iris sa...

2 flotte kort i kule farger.
ha en flott uke. klem pia

Caroline sa...

Flotte kort Inger!!!Å kjolen i innlegget under var kjempefin,passet deg supert;)Du altså angående sangtimer,Så må jeg tilføye at jeg kun synger offentlig på jobb,eg har nemlig det som kalles SCENESKREKK!!!Derfor går jeg til sangpedagog og ikke i korøvelse,hihi;)Ha en suuuuper kreativ uke!!!Klem Caroline

Katrine sa...

Så tøffe kort! Elsker Kenny K sine digistempler. De er så kule

This N That sa...

I love your unique flair! Thanks for sharing with Card Makin Mamas!

annes paperfun sa...

Ååå så stilige kort!
Herlige motiv og farger du har brukt.
Flott løsning på skissen.
Takk for at du deltar hos SC denne uken.
Ønsker deg en kreativ uke.
KLem Anne ♥

Bente Årstad sa...

Skikkelig kule kort og tøffe farger du har brukt på disse to kortene. Klem Bente:)

Anne Bente sa...

wawwww så kule kort du der har lavet inger.flotte farver

klemmmm

hsm sa...

Disse korta var dritstilige! For et kult stempel du har brukt på det øverste;)
Bra gjennomført med farger og flotte oppsett!
Fikk lyst å scraplifte disse 2 jeg:)

Gro sa...

Så råkule kort. Men må nok innrømme at det nederste er favoritten. Takk for at du deltar hos PfP.
Klem :o)

The Crafty Den sa...

Hi Inger, what a gorgeously girly card! I love the image and your colouring is fab. Great choice of papers and embellishments. Thanks for joining us at PFP this week. Hugs, Denise x

Bente Fagerberg sa...

Har tittet på kortene dine og de er jammen fine. Litt av en blogg-candy også!
ha en koselig dag!!

Vixykins sa...

Great designs x

Thank You for playing at Passion for Promarkers, hope to see you again x

lesleyworth sa...

fab set of cards! love the mix of papers and the decorative edges! thanks for playing along with us at the Shoe!