søndag 30. oktober 2011

julebok






jeg har fått i oppdrag å lage 2 stk julebøker,der jeg har tatt inn noen oppskrifter men og laget litt plass til at kunden kan skrive inn sine ting :) der er ingen sider som er like,noen er store mens andre er små, jeg har brukt BindIt All-maskinen min (nesten nedstøvet) alt av ark og kartong og pynt kan kjøpes her i scrappedillå:)
setter som alltid stor pris på alle besøkene jeg får her og setter veldig stor pris på tilbakemeldingene dere gir meg :)-klem-

4 kommentarer:

Karin Dahl sa...

Hei!
Så flotte disse julebøkene ble.
Tipper mottakerene blir kjempefornøyde med disse:)
Ønsker deg en flott søndag!
Clemzy Karin D

Pauline sa...

Kjempeflotte julebøker!!
Jeg synes sånne bøker er SÅ lekre, men vet ikke om jeg hadde brukt den om jeg hadde laget meg en...
Ha en fin søndag i gråværet, klem! :-)

Meretekj sa...

Knallflotte julebøker!
Regner med at de faller godt i smak:))
Ha en fin søndag, klem

Randi Elisabeth sa...

Kjempeflotte bøker og slik en god ide`:)))