fredag 11. mai 2012

dieser og stempler ifra dyluions på tilbud

                      dies oval nr 4 er der tomt for, dies nr 3, er der 2 igjen,hjerte er der tomt for
                                                            dieser er inkl porto(prisene står på bildet)
                                      embossing plater ifra TH kun 89 inkl porto. SP kun 189.- inkl porto

      vis du ikke klarere å se hva der står  så er det bare til å spørre,så skal jeg hjelpe til så godt jeg kan :)

                                                             jordkloden og "skjold" diesen er der tomt for
                                                 unbrellamann  og sysnelledama er der tomt for


kun 189 inkl porto
                      tomt for oval nr 4 , labels nr 3 er der 2 pk igjen av, rund nr 4 og nr 6 er der 1 igjen av


                                                 tomt for nr 2 ifra venstre. kun 89.- inkl porto

kun 105 inkl porto
der er 1 igjen av haren og den diesen med to tannhjul på
alle dieser er inkl porto :) der har begynt å minke litt på de,så det er bare til å spørre om jeg har igjen den du ønsker :)
her i Egersund er der skikkelig høstvær, så jeg i Screppedillå vil gjerne komme                  med ett solskinns tilbud.
det er alle stempler ifra Dyluions kun kr 189.- inkl porto :)
idag og t.om 16 mai :)eller så lenge der er varer igjen :)
der er tomt for den stempelplata med hus på :)

første mann til mølla :)

3 kommentarer:

morkaren sa...

Søde Inger, du frister!! men jeg tør ikke, sidst jeg købte noget fra Norge (papirloftet) forlangte min bank 200 kroner i vækselgebyr. knus morkaren.

Christina sa...

Har du umbrella mann, dies nr 3 og den runde nr 4?

inger synnøve sa...

Christina:jeg har alle de du ønsker :) kontakt meg på ingsyn-s@online.no så avtaler vi mer:) jeg fant ingen mail info inne på din blogg :)