torsdag 28. august 2008

har vært å klippa meg




ja årene setter sine spor heter det:) det så jeg her om dagen i speilet på etterveksten i håret mitt.jeg ringte ned til frisøren,sa at håret har begynt å GRÅNE og at jeg trengte en NØDHJELP. jeg fikk beskjed om å komme ned så hun kunne få se og så kunne vi finne ut hva vi skulle gjøre med det. Jeg gikk med godt mot ned og fikk den harde sanheten om at jeg ikke bare hadde begynt å gråne,NEI,jeg var 95% grå i HELE håret. Så jeg gikk hjem igjen i den visshet om at nå var jeg gammel,jeg svelget noen kameler og stålsatte meg med at ifra nå av så var jeg grå. MEN det var bare til idag, for da jeg kom ned til frisøren sa hun: jeg har funnet ut hva vi skal gjøre med håret ditt:):)

jeg satt meg spendt ned i stolen og sa ikke ett ord,jeg la hodet og hennes bedømmelse i hennes hender og om hva som måtte gjøres. her er resultatet,jeg er kjempefornøyd:)


2 kommentarer:

Maya sa...

Så FLOTT du var på håret!!! Skulle ønske jeg våget å gjøre noe slikt med mine grå strå! Jeg har vært grå i mange år allrede....først litt hist og pist og nå er det ikke mange hårene som ikke er grå. Men jeg farger og farger og innser at dette er hverdagen i 50 år til..*knis*.

Kristoffa sa...

Dette var en skikkelig sprek sveis! Dette kledde du!!!