lørdag 13. september 2008

scrappestafetten er igang

jeg meldte meg på i år og.Det er bare kjempegøy å være med på slike konkurranser. Blir kjent med mange nye jenter og får masse insperasjon. Så er oppgavene så utfordrende og kjekke ,man vet aldri hva som blir DIN oppgave neste gang,det er litt spennende og veldig gøy:)
Jeg vil legge ut mine bidrag her etterhvert som rundene går sin gang.

oppg 1 var en form oppgave, jeg skulle lage en LO med stjerner:



oppgave 2 var en innsperasjonsoppgave,vi fikk utdelt ett bilde hver og av de skulle vi finne insp ifra.her er mitt bidrag nr 2:



oppg 3 :Her er det 5 forskjellige scrappeteknikker. DU skal velge 3 (TRE dvs ikke 2stk eller 4stk) Du skal lage en lo ved hjelp av disse teknikkene. Fritt frem om du ønsker å lage en enkel LO eller dobbel lo. Alle formater er lov!

Teknikkene du kan velge mellom er:
1. Riveteknikk
2. Søm
3. Stempling-sverting
4. Maling
5. Drodling

jeg valgte;riveteknikk,sverting og maling.

jeg kom på 3 plass i min gruppe,det er jeg kjempegodt fornøyd med,for der er maaange superflinke scrappere.Så det er en ære å bare få stemmen så tusen takk for stemmene:)



oppg 4

Dette er stilene dere skal fordele:

1. Clean and simple
2. Vintage
3. Freestyle
4. "stæsja"
5. Journalering

jeg valgte vintage,her er mitt bidrag:)


oppg 5. var en skisse oppgave,jeg fikk skisse 3 som var slik.


og mitt bidrag ble seende slik ut:)


oppg 6 var å lifte(herme) etter en LO.jeg fikk denne:



og min ble seende slik ut:


tusen takk for stemmene:)

oppg 7 var:

Dere skal fordele følgende 5 forskjellige ord på laget. Valgfritt om dere vil lage enkel eller dobbel LO og alle formater er lov.

1 - Hopp
2 - Stopp
3 - Kropp
4 - Flopp
5 - Topp

jeg fikk ordet STOPP.
her er mitt bidrag:)


tusen takk for alle stemmene jeg har fått:)

oppg 8
Da har vi kommet til veis ende på denne høst-stafetten 2008 og vi avslutter da med denne oppgaven!


1 - Vær
2 - Venner
3 - Latter
4 - Feiring
5 - Ferie

jeg valgte latter,så det siste bidraget var av Vetle . Jeg kom helt til finalen,der fikk jeg en fin,fin 3 plass.tusen takk for alle stemmene:)

4 kommentarer:

Kicki sa...

Så vackra layouter!!
Den överta är så lugn och harmonisk, medans den andra är färgfyllt och spännande!!

Kanonfina!!

~Kicki~
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Wenche sa...

Nydelige bidra du har hatt i stafetten. Liker dem alle som en.

Anonym sa...

Hei! Det ligger en Award til deg i bloggen min. :)

janne iselin sa...

For noen fine LOer du har laget. Du er kjempe flink!!!!