onsdag 26. november 2008

dette er våres julekort:)


ja, år har jeg bestemt at det er Asle og meg som skal pryde julekortene. Vi har kledd på oss nissedraker og gått ut på terrassen, Lars Andre har fotografert oss. Vi har prøvd å ta bilder nå i to dager så nå har jeg funnet ut at nok er nok. Jeg velger nok ett av disse her. Enten så er lua skjev på Asle eller så smiler han ikke, eller så ser jeg en annen vei.
Ellers så er jeg jammen meg alene på det ene bildet.
Så litt trøst til dere småbarn foreldre, det er ikke bare ,bare å ta bilder av voksne heller,. he he he..



ja, ja jeg fikk han i allefall med på dette, og det er mer enn jeg hadde
trodd.

11 kommentarer:

Vibeke sa...

Herlige og kule bilder!!:)

Cathrine sa...

hehe, søte bilder ;)

Mary sa...

Bildene var jo fine de,likte best det øverste,artig vri istedet for å bruke barna.
(hvordan har det seg at eg stadig stemmer på dine bidrag...ler...)

MN sa...

Ja hvorfor er det alltid barna vi tar bilde av til julekortene. Dette syns jeg var en morsom idé. Og i tillegg så var det jo kjempefine bilder da.

Kicki sa...

Sååå läckert julkort!! :-)
Ni ser så fina ut tillsammans, och de är så söt i flätor!

kram
Kicki
http://blogg.aftonbladet.se/8948/

Unknown sa...

Morsomme bilder til årets julekort syns eg :)

Maria sa...

Synes du er råflink:) Denne øverste LOen med blomster og knapper stemte jeg hele tiden på. Den er bare helt rå! Skjønner at jeg må komme innom her oftere!

Og julebildene var nydelige!!

Anne Lise sa...

Så fine julebilder! De blir nok fine på kortene.

Lille Meg. sa...

Nydelig nisse-par. Skikkelig søte begge to.

Snuppelure sa...

flotte nisse bilder :o)

Anonym sa...

Underbara bilder till julkort!