fredag 19. desember 2008

nisse på oppdrag:)


idag har jeg vært overraskelsenisse i bhg. Der var det ingen som ventet en nisse på besøk og iallefall ikke en lysnisse. Jeg hadde på meg rød langlue,den tredde jeg godt ned mot øynene så hadde jeg løsskjegg. tok ei pute i rompa og en stor en på magen, oppå alt dette hadde jeg en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang frakk,den skjulte alt det den måtte skjule for at barna ikke skulle kjenne meg igjen:)så slengte jeg på meg 3 sett med batterilys. jeg lyste godt opp der jeg gikk:):)alt av ringer og klokker,smykker tok jeg av meg.:) da jeg kom ned i bhg,gikk jeg litt rundt omkring og vinket inn i vinduet og kikkalitt rundt meg.de voksne kom ut med barna i hælene og de lurte på om nissen ville komme inn, jeg sa at da måtte jeg ha på litt tryllestoff på skjegget mitt slik at det ikke ble sort,for det er kun på julaften nissen kan gå inn og skjegget er hvitt. he he he.. jeg hadde med meg en pose full av filthjerter,jeg fortalte at julen da gjalt det å være snill og grei og dette hjerte skulle vise at de hadde vært greie hele året gjennom. jeg fikk omvisning inne bhg og mange gode klemmer fikk jeg.

det var knallgøy å gå på overraskelse besøk.



ha en fin forjulstid:)


klem ifra inger synnøve

5 kommentarer:

Wenche sa...

Innom for å ønske deg ei riktig god jul :-)

Mary sa...

God jul til deg og dine
klem fra mary

Anette sa...

Så koselig å være overraskelsesnisse. :o)

Ønsker deg en riktig god og fredfull jul.

Katrine sa...

vil ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år
ser frem til et nytt år med masse skravling og scrapping med deg over nettet ;)
mange klemmer fra meg.

Mary sa...

Godt nyttår til deg og dine