mandag 20. juni 2011

høstens treffdatoer

nå har jeg lagt ut datoer for treff høsten 2011det blir mandager denne høsten og. det er første mann til mølla som gjelder her:) jeg åpner dørene kl 1700 og stenger ca kl 2300.
det begynne allerede å fylles opp,så skal du sikre deg en plass så gjør det fort :) der er plass til 8 stk hver gang :)
de andre datoene er der kun 1 og 2 plasser ledige :)

 datoene er:
22 aug    FULLT
29 aug    1 ledige plasser
5 sep      1 ledige plasser
12 sep    FULLT
19 sep ? grunnen til ? ene er at jeg er bortreist,men det kan vær at Annika låser opp og dere er deres egne
26 sep ? sjefer  disse to gangene :):) FULLT
3 okt      FULLT
10 okt    FULLT
17 okt    1 ledig plass
24 okt    FULLT
31 okt    FULLT
7 nov     FULLT
14 nov   FULLT
21 nov   FULLT
28 nov   1 ledig plass
5 des     FULLT
12 des   FULLT
19 des   1 ledig plasse

treffene koster 50.- og det inneholder snop,brus og kaffi :)
håper du vil komme
hilsen inger synnøve

2 kommentarer:

Anette sa...

Glede meg allerede :)

Kreativelena sa...

Skulle ønske jeg og bodde i Egersund.. :-)