tirsdag 14. februar 2012

kort laget kun med bazzil

dette kortet har jeg kun brukt bazzil, så for å få denne effekten har jeg sotet med 3 forskjellige distress farger, stemplet parmotivet som ett helt motiv på den ene siden og på den andre siden har jeg utelatt paret :) rundt kanten har jeg stemplet med ett swirlstempel :) dette var det Kari Asdal som viste meg på papirfesten ihelga :) syns det hørtes spennende ut og ville prøve det, så her er kortet mitt :) alle stempler kan du få kjøpt her i scrappedillå :)

5 kommentarer:

Dorthe sa...

Hvor er det blevet lækkert!

morkaren sa...

Skønt kort Inger. knus morkaren.

Line sa...

Kjempe fint kort selv om det egentlig er enkelt. Synes fargene du hadde var kjempe fine.

Beatemor sa...

Dette var flott Inger! Kjempetøft med alle de stemplene. Ha en fiin tirsdagskveld! Klem

Pauline sa...

Kjempelekkert!! :-)