søndag 4. januar 2009

har vært på tur idag


i Vannbassengene. Sola skinte ifra en skyfri og knallblå himmel. Da vi kom opp til Sandtjørnet gikk der folk på isen. Heldigvis så kjente jeg de og spurte om jeg kunne få ta noen bilder av dem, JADA bare ta du sa de, og jentene de stilte villig opp og smilte og lo og hadde det kjempefint. jeg har fått tillatelse til å lage LO av dem og,så dette gleder jeg meg til. tittelen blir nok Isprinsessen:):) her på bildene ser du Lene Marie og Lise. To flotte jenter som likte seg godt på isen.

4 kommentarer:

Anette sa...

Flotte bilder. :o)

Kari sa...

Takk for koselig besøk i bloggen min! Ser at dere har andre naturforhold enn her i snøhvite Trysil. :-) Så lekre LOene og kortene dine er!

Kicki sa...

Åh, vilken toppendag ni verkar ha haft! :-)
Jag har varit så sugen att åka skridskor själv, men har inte fått ngt med mig.

kram
Kicki

Carina sa...

Bare en liten tur innom bloggen din for å ønske deg riktig godt nytt år :)
Så mye flott du har lagt ut i bloggen din...
Likte veldig godt flaske pynten og den håndklepapir "greia"
Nydelig laget :)

Ha en flott dag
Carina