lørdag 31. januar 2009

kort oppbevaring




jeg har brukt ei skoeske som basis,så har jeg laget "trappetrinn" inni sånn at der er forskjllige høyder der kortene skal stå.så har jeg dekt det til med kartong og mønsterpapir,pyntet med blonde,stempel og jim holtz grungerboard,de har jeg sprayet med glimmer mist og lagt på pynt ifra kort og godt. den innerste ovale delen har jeg festet med 3D puter. esken inni har jeg laget selv for å ha "visittkortene"mine oppi. jeg har skrevet ut fra pcèn, ideer til hvilke typer kort jeg kan lage til dere .


6 kommentarer:

Lille Meg. sa...

Nyyydelig. Denne var lekker. Og så flott gjennomført. Kanskje jeg "stjeler" ideen din en gang, da jeg ikke har skikkelig oppbevaring til mine kort. Du er utrolig kreativ!!

Nora sa...

Denne var kjempeflott! Takk for at du deler, mulig jeg må låne denne ideen din senere :o)

Hanna sa...

Så god idé! Denne var kjempelekker :-)

Snuppelure sa...

Å så utrolig lekker denne var :)
Du er utfordret, ta en titt i bloggen min :)
Klem fra Wenche

janne iselin sa...

Det var jo en kjempegod idé. Og den var jo sååå fin også=)

Tonje sa...

Kjempeflott kortoppbevaring!! Er veldig kjekt å ha en slik til kortene ja, har planlagt lenge å lage noe lignende, og her kan jeg jo hente masse inspirasjon:-)