tirsdag 31. mars 2009

konfirmasjons innbydelser



jeg har fått ett ønske om å lage 18 invitasjoner,de skulle være i lime og lys lilla. Dette er det jeg kom fram til og heldigvis syns motakeren at de var fine.
Nå skal jeg lage bordkort i de samme fargene.
Dette var farger til å bli glad av,så dette var gøy.
Jeg har brukt bazzill og BG papir. sydd rundt kanten for å få litt liv i det, så har jeg stemplet på invitasjon og pyntet med en blomst på en kvist (kjøpt på feel) den har fått seg en spray med glimmermist og til slutt tok en sommergfugl som jeg trykket ut i en punsh som jeg hadde her hjemme, den har fått litt glitterlim på seg:)



så ønsket konfirmanten 50 bordkort i de samme fargene,hun ønsket og det skulle kunne kombineres med å ha servietten inni, så da falt valget på denne her:

3 kommentarer:

Unknown sa...

WOW. Skam så mange du hadde lagt. he he. De var kjempe flotte. Du e go. Kos kos.

Stine Westmoen sa...

Disse var helt herlige! For noen deilige farger. Av en eller annen grunn tenkte jeg på konfirmasjon med en gang jeg så disse. Sommerfuglen var virkelig prikken over i'en!

Anonym sa...

kjempeflotte, og du har helt rett... dette er glad farger og flotte kombinasjoner. perfekt bruk av stæsj og pynt! :D