tirsdag 1. november 2011

oppbevaring-eske



Igår på treffet laget jeg en oppbevaring-eske som jeg skal ha ferdige prosjekter oppi når jeg går hjem ifra treff/kurs :) Jeg har brukt en pizza-eske limt på bokstaver og andre pynteting og så har jeg tapet hele esken med metall- tape. Rundt bokstavene og pyntetingene har jeg brukt enden på en liten malekost for å komme helt inntil.Så har jeg brukt en rulle til å lage hull rundt alle tape-bitene. For å få inn litt farge har jeg brukt lilla dabber  og sort maling. Tok malingen på en klut og dro det over og så tørket jeg av til jeg var fornøyd ::)
denne esken er laget etter mye insp ifra Anette Håland og Anne Gerd:):)
tusen takk til dere damer:)

2 kommentarer:

Anette sa...

Eg trudde du sko ha lilla boks..... men flotte blei hu ;) Nå blir d ennå kjekkere å gå på treff ;) hihi ;)

Randi Elisabeth sa...

Så kul den ble, gleder meg til å se den IRL;)