lørdag 5. november 2011

toppturen`s venner sin album



som jeg har skrevet her før så er vi en gjeng som prøver å komme oss ut å gå noen turer ilag. Jeg har begynt å lage ett album til hver familie som de skal få når den er full. Der er nå mørkt tidlig så vi får ikke komme oss ut på så mange forskjellige plasser lengre, vi har rett og slett tatt oss en liten ferie hihihi. LOène som jeg lager til disse albumene er mindre enn ett A4 ark så jeg har laget permene selv og skal binde dem sammen med Bint it allèn min :)siden jeg skal lage en del av disse så forholder jeg meg til den enkle stilen :)

3 kommentarer:

Askepott sa...

Dette tror jeg blir lekkert. Tenk så glade vennene dine kommer til å bli. Flott å ta vare på minner på denne måten.

Nyyyt helga!!

Bente Årstad sa...

Dette blir en super gave til de andre turvennene. Og et fint minne fra mange flotte turer. Disse Lo ene var ihvertfall flotte:)

ha en fine helg:)

klem bente:)

Anonym sa...

vilken rolig o mysig ide. så underbart att ha o titta i senare. o vet du vad...nu skyller jag allt på dig, du fick mig till att shoppa loss hos mo manning. såg den söta flickan p din skapelse o kunde inte låta bli att ta en titt i deras shop. så nu har jag också den stämppeln i digi format,hi,hi.
kram