mandag 9. april 2012

bryllupskort

jeg har fått ett par bestillinger på bryllupskort å her er ett av de :) jeg har brukt ark ifra Papirdesign,hjørnepunch  ,sommerfugl og vanlig punch ifra MS, diesen som er rundt brudeparet er ifra Nelliesnellie:) stemplet er ett digistempel og er fargelagt med copic tusjer, til slutt har jeg tatt på litt glitter ;). alt som jeg har brukt på dette kortet av ark og pynt er å få kjøpt i scrappedillå:):)
scrappedillå er åpen i hele dag:)
ps: gleder med til treff ikveld:):)

6 kommentarer:

Solveig sa...

Et lekkert bryllupskort!
Herlige farger!

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Kjempe flott :)

Berit sa...

Så nydelig et bryllupskort!
Mye fint å se på her inne hos deg:)
Berit:)

morkaren sa...

Hvor er det et flot bryllupskort, rigtig flot stempel og hvor har du gjort det godt, jeg elsker det "glimmer" det gør det så festligt. knus morkaren.

Heidi`s roteloft sa...

Lekkert bryllupskort.
Fine farger og motiv.
Mye fint du ellers har laget.
Ha en fin dag :)

Elen sa...

Kjempelekkert kort:-D